Bir Guitar Hero Fenomeni




Pazar gecesi gelen e-mail üzerine salı gecesi (21 Aralık) Superonline'ın düzenlediği aralık ayı guitar hero turnuvasındaydım.Bu ayki turnuvanın diğer aylardan bir farkı da vardı.Önceki turnuvalara, etkinliklere katılmış herkesi biraraya toplayan bir parti havasındaydı.


Kapıda bizi karşılayan Superonline yetkilileriyle beraber içeride keyifli dakikalar geçirdik.Bu etkinliklerin önemli bir noktası da internet kullanıcılarını , bloggerları kurum çalışanlarıyla aynı ortamda bulundurması.Bu sayede birebir etkileşim ortamı doğuyor.Bence bu çok güzel birşey.Ayrıca oyunsever internet kullanıcılarının eğlenmesi açısından cuk oturmuş bir aktivite guitar hero turnuvası.Oyun oynamaya meraklı olmayan ben bile oynayan grupları izledikçe ve o ortamda bulununca heves edip denedim!


Geçen ayki turnuvaya gittiğimde de bayağ eğlenmiştim ve internette bekleyerek geçirdiğim zamanın nasıl da kum gibi ellerimden akıp gittiğini farketmiştim verilen kitapçık sayesinde.Kullandığım internet servisi, "Hızınızı yükseltelim mi?" dediğinde umursamamıştım zamanında şimdi acı bir şekilde anlamış oldum:(


Gecenin sonunda bir dahaki aktivitede görüşmek üzere diyerek ayrıldığım blogger arkadaşlarım için de ayrıca teşekkür etmek isterim Superonline'a.Sayesinde fiber optik kabloların nasıl sıcak arkadaşlıklara döndüğünü gördüm.

0 Comments to "Bir Guitar Hero Fenomeni"

Yorum Gönder

© Copyright Reserved Deli Kızın Anı Defteri | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft