MODA MISIN UZAK DUR BENDEN!

Bana modayı satmaya çalışmayın kardeşim!Aaa ne bu böyle nereye gitsem bir şey almaya kalksam:”Bakın bu modelden çok sattık ,bu sene çok moda!” safsataları.Banane kardeşim yemem ben bunları!Pardon giymem.Ya ne zaman görülmüş bizim modayla kafakafaya vermiş İstinye Park’ta görülmüşlüğümüzJHayır bir şey değil duyan da sanacak hep modayı takip ediyorum,ikoncan olma yolundayım zaten o da ayrı bir hikaye.Birileri ben modaya uymayacağım herkesten farklı olacağım diyor hoop onun yaptıkları moda oluyor.İroniye bak noldu bu sefer millet senin peşinden geliyor.Şaka gibi.Bknz.Eda Taşpınar örneği.Ya geçen gün çizme mi alsam acaba dedim gerekçem de botlar sıcak tutmuyor, ayaklarım donuyor yollarda.Bi heves geldi daldık mağazalara.Sen misin dalan ayy o nasıl modeller öyle püskül püskül şeyler;çizmenin şekli eciş bücüş.Bi de adam emin bu modelden alacaksın di mi beğendin herkes ondan alıyor diyor.Kardeşim benim tipim koyuna mı benziyor hemen sürü psikolojisine gireyim.Aksine ben de ters tepki uyandırdı,çıktım gittim.Böyle çizmeninde satıcınında neyse…Valla ben rahatıma düşkünüm kardeşim.Renk uyumu fln okey ama yok efendim bu sene moda bacak boyu kadar çizmeler yok abidik gubidik ,insan üstüne geçirdiğinde estetik denen olguyu yerle bir eden zımbırtılar istemem ben.Benden uzak olsunlar .Ne o öyle kocaman kocaman kemerler,takılar falan.Ufak bir şey takarsan görünmüyor aa olmadı şimdi mi diyorlar.Tamam göze hitap edeceksin dedik insanların gözüne gözüne sok taktıklarını demedik.Bana bayağ ilginç geliyo valla giyenleri,takanları,modaya uyma uğruna ne hallere düşmüş insanları gördükçe yerlere yatasım geliyor.Bu insanları gördükçe felsefe yapıyorum moda üstüne.Moda ne zaman ne amaçla ortaya çıkmıştır yaratılan akımların altında yatan sosyolojik olaylar derken çoğu zaman adam akıllı bir sonuca varamıyorum.Diceksiniz ki her zaman mı moda kötü ;hiç hoş,kullanışlı tasarımlar yok mu?Var ama devede kulak kadar olduklarından onları göz ardı ediyorum.Sonuç olarak ben yazın çok terlemeyeyim kışın da üşümeyeyim yeter.Kendimi birşeylerin içinde hapsolmuş hissetmeyeyim modacılar canımı yiyin.Not:Böyle dedik diye de rüküş giyiniyorum sanmayın hıh bence çok da şık giyiniyorum.Kendime 10 üzerinden 10 veriyorum sadeliğin zerafetini yaşıyorum…

0 Comments to " "

Yorum Gönder

© Copyright Reserved Deli Kızın Anı Defteri | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft